Merhaba sevgili anneler. 11 haftalık hamileyim bugün ikili test için kan testi verdim devlet hastanesinde. Doktorum bana sonuç 1 haftaya çıkar dedi ama şuan e nabızda bu şekilde bi sonuç gördüm. Bu konuda bilgisi olan var mı. İnternette 250 üstü çıkınca riskli grubuna giriyor yazmışlar.
İkili test PAP-A: 386.4
Beta hcg ikili tarama: 102027
