Arvenler, aryalar klasik olmuş artık 😄
Begüm sevdiğim bir isimdir.
İpek-idil kibar ve klasik isimlerden
Defne biraz son zamanların moda ismi oldu ama yine de cok güzel
Ece olabilir.
Beren klasik sayılır mı bilemiyorum :)
Aras ismine uyumlu değil hiç biri ama zaten kardeş isimler illa uyumlu olcak diye bir kanı yok 😄
Seymacakir