Anneyim0607 Canimyavyum Bende bekleyeyim burda. 2 sezeryan arası 14 15 ay olucak nasipse erken doğum riskim var böyle bir şey yaşayan var mı ?
Htc_31 Canimyavyum 5.aydan beri erken doğum riskim vardı ilk gebeliğim ama kızım 41+3 de geldi normal doğum yaptım 😅
gamzosgamzos Canimyavyum 29.haftadan beri erken doğum riskim vardı (sezaryen dikişim incelmişti duzenli kasılmam vardı bebeğimin boynuna 2 tur kordon dolalıydı) 36+5 te doğum yaptım bebegim 10 gün kuvezde kaldı
Canimyavyum 32+6yız. Yarın 33. Haftamız olucak erken doğum riskim olduğunu söyleyip dinlenip hiç bi iş yapmamam gerektiğini söyledi doktor o yüzden merak ediyorum inşallah zamanında doğumum olur🙏🏻
gamzosgamzos Anneyim0607 korkma canım herkeste olacak diye birsey yok benim kasılmalarım cok erken basladıgi icin olmustu kasılmam arttıkça bebek baskı yapmiş o yuzden incelmis tek zorlugu son 2 hafta cok sızladı
Cakmak12 Canimyavyum 25. Haftadan sonra erken doğum riskim vardı yattım hep 35. Haftaya kadar 38 giricez bekliyrz daha doğurmadım
3oglanannesi Canimyavyum ilki ikizdi 28 haftalık doğum yaptım ikincide de şuan risk var yatıyorum 27 ye geldik bkm nereye kadar gidecek