Merro oğluma yaptırdım 1 ay olmadı tadı güzel etiketleri düzgün yapıştırılmışti memnun kalmadığı tek bisey oldu özellikle söyledim kutunun dışında ki kurdelesi ve kolonya şişesinin kurdelesi lacivert olsun diye mesaj atmıştım dikkate alınmamış kahverengi takip göndermişler çok da büyük bi problem değil ama dikkate almamışlar daha sonra mesaj attım keşke dikkate alsaydiniz daha memnun kalırdım diye ama hayla umursayipta görüldü dahi yapmamışlar mesajıma parayı alana kadar müşteri ilgisi ama tadı ve paketlenmesi güzeldi