MerveeD Sybabyss 36+4den selamlarrr. Bende aksıne cok hızlı zaman gecıyor keske sua 20.haftalarımda olsaydım dıyordum hamılelık coook güzelllll.. Eşim bir an once dogsun istıyor. Catı muayenesi oldunuz mu
Mavistez Sybabyss 36+4 olduk zaman su gibi ya ☹️ evimin temizliği yetismeyecek diye ödüm kopuyor çok geç kaldım herşey için ☹️ karnım Kasılıyor ben ayakta kaldıkça
Hempol Sybabyss kaburga ağrısı yaşıyorum kafasını kaburgamın üstüne koymuş dönmüyorda makat geliş hala zaman da geçmiyor açıkçası ben çok sevemedim hamileliği ama buna şükür 🤗
Leylasiva21 Sybabyss tam 36 haftalik oldum çok heyecanlıyım korkuyorum mutluyum hepsi bı arada 🥰 tabi panda gibi oldum o ayri 😂🤣
serpilctn MerveeD hamilelik güzel ama artık sonlara doğru sıkıldım ben 😀😀😀bir an önce kucağıma almak istiyorum öpmek istiyorum bu kadar hamile kalmak yeterli 😀😀
Sybabyss MerveeD yok canım olmadım ben devlete gidiyorum devlet yapmıyor sanırım sen oldunmu nası geçti
MerveeD Sybabyss Salı gunu gttım sancı fılan cıkmadı haftaya salı yıne gel dedı bakalım yarın gdecegım yapacak mı bilmiyorum
Mervemtl27 Sybabyss valla çok hızlı geçiyor bana 36+3 üz bugün kontrole gittim iyice aşağı inmiş ve kafasının 38 haftalıkla uyumlu gittiğini öğrendim bunu yaşayan var mı kafası büyüdükçe baskı yapıp erken gelir mi diye de endişeliyim