YagmurCan11 Kızlar 20+6 haftalık olduk ama hala hiç bir hareket hissetmedim. Bu kadar geç hissedecek olmam normal mi ?
BankaciAnne YagmurCan11 Bende ilk 20. Haftadan sonra hissetmeye başlamıştım şu anda 26+1 im hala çok az hissediyorum günde iki defa felan. Stres yapma Birkaç güne hissedersin 🙏