HGB değerim 12.6 HCT 39. Demir 46. Ferritin 3.5 çıktı. Bu durumda demir eksikliğim mi var benim? Doktorlara soruyorum düzgün bi açıklama yapmıyorlar. İlaç verip geçiştiriyorlar. Hamilelik düşünüyorum ama doğumda masada kalırsın falan diyorlar cidden çok korkuyorum. Eşimde bebek istiyor. Çıkamıyorum işin içinden ya napıcam ben böyle.