Aliyegunes Kizlar göbeğim çıktığından beri aşağıda duruyor sanki normalmi böyle olması szinde öylemiii
Serapcemre Aliyegunes bana herkes normal diyor ama ılk bebeğimde böyle değildi sanki😒bebekte çok aşağıda gibi geliyor merdiven cıkayım sıkışıyor hissediyorm😁 neyse ama her şey normal skntımız yokmuş
Sedabezirkan Aliyegunes ben de birden karnımın aşağıya düştüğünü hissettim ve kasilmalarimda sıklasma oldu, dr a gittim ,her şey normal ama aşağıda oldugundan hic kalkmadan yatmam gerekiyormuş, progestan verdi ve kalsiyum
Ervarana Evet bnmde aşagıda doktor dikat etmemi soyelmiştş en bastan smdi 29 haftalık hala bebegim asagıda ve agır kaldırmam temzlk ypmam cok ayakta durmam yasakwlndı erken dogumu terikleye biliyormus bebegin asagıda olması 🤷🏻♀️
Aliyegunes Ervarana Doktor bana bişe dnedi hiç ama çocuğun duruşu hersyi normal dedi acaba Saba plesantan aşağıda feln mi demek istedi
Ervarana Aliyegunes yok plesenta dgl bebek cok asagida bnm gecende braz sancim oldu dikat etmeliyim o yuzdn erken dogumu tetikkeye bilir dedi bebegin asagida olmasi
Meryy10 Ervarana bende bugün detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendim gerçekten kızla ilgisi yokmuş anlamış oldum 😂
Aliyegunes Meryy10 L maşallah ne gzel belkide oluşu öyle bende bgun doktora gttim karnım asagda die bebeğe baktı hersy normal dedi ama işte insan korkuyor , ewlatlarinizi sağ saglim kcgmiza alalim inşallah ❤️🥰