Nisa-1 yeşil 💚benimde alışveriş yaptığım bir site bu arada 😊
Nisa-1 yeşil daha saten olduğunu göstermiş güzel duruyor 🍀
Nisa-1 İkiside güzel ama yeşil olan daha şık duruyor. 🍀
Kızlar gelin 🌹
Sık sık üste kalsın diye yorum yapacağım 🌹
Deletedmom_110 evet bende alırım kalıpları biraz geniş ama güvenilir 💜
Ozge teşekkür ederim 🤍🤍
OksijenliSu çok teşekkür ederim 🌹🌹
🤍
🍃