merve90 kızlar ben çam sakızında buldum çağreyii yoksa gecelerim çok kötü geçiyodu çam sakızı mide yanmamı aldı çok rahatladım
cennetkokusu Jejee Ben 🖐️ 36+4'üm ve midem aynı dediğiniz gibi. 😢 Bir de kaburga kemiğime bir dayanıyor, hopluyorum resmen 😃😃
Aayseakdag 3,5 aylık hamileyim bende. Ne gaviskon ne rennie şurup fayda etti ağlıyordum artık mide bulantısından ziyade reflü mahvetti beni. En son rennie çiğneme tabletinde buldum çözümü. Anında etki ediyor. Doktorum çiğnedikten sonra bir bardak soğuk su iç üstüne dedi. Ben faydasını gördüm gerçekten. Ve yemeklerden sonra artık uzanmıyorum dışarı çıkamıyorsam bile evin içinde deli gibi dönüp duruyorum ki sindirebileyim. Sizde deneyin. Gerçekten çok zor bir durum
Denizkizi Jejee oyle bır yanıyor kı sabahın 05:00 i bu saatte uyandırdı gece hıc rahat uyutmuyor gecmıyor da ..