Happymami Bazıları zararlı içme diyor sizce bir sakıncası varmı siz içiyormusunuz? Şu Kızılay’ın meyveli sodaları Frenk üzümlü elmalı falan aldım dolapta duruyor bı zararı olur mu ki🎈
Deletedmom_110 Happymami ahh o soda💗benimde favorim vazgeçemiyorum ondan 27 olduk başından beridir hep içiyorum valla ben
burcinvrl6006 Happymami benim doktorum sade soda içebilirsin demişti meyveli soda içemedim hiç bence bi doktorunuza sorun
Novaa Happymami İçilir de çok şeker ve koruyucu içerebiliyor, genel olarak sağlıksız. Onun yerine düz maden suyuna kendi sıkacağınız meyvelerden buz küpleri yaparak içine atabilirsiniz.
Tubmavi Happymami doktorlar izin vermiyor. Bebeğin kesesine zarar veriyormuş. Sadece doğal maden suyu içebilirsin. Meyveli soda gazlı bi içecek olduğu iÇin hamilelikte kola kadar zararlı.
Deletedmom727271 Şeker oranları çok yüksek meyveli maden sularının. faydası yok size. sade içerseniz faydası var 😊
Deletedmom7373700 Happymami hiç bir faydası yok. Onun yerine sade için bence. Şeker oranı yüksek. Gebelikte de şeker sıkıntılı bir durum. İçseniz bile çok nadir tüketin bence
Deniz93 Happymami maden suyu içiliyor. Ama ben meyveli olanları tercih etmiyorum sebebi şekerden dolayı. Yoksa içen içer 😬 her gün 1 şişe şekersiz maden suyu içiyorum ben
Yeliz6767 Selcanmuslu94 hangi marka olanını içiyorsunuz ben beypazarı olanını içiyordum damla da aldım ama güzel değil
Deletedmom2265 Happymami Benim doktorum özellikle meyveli değil günde 1 adet sade soda içebilirsin dedi ☺️
Happymami Deletedmom2265 sade soda sanırım daha iyi bende öyle tercih edeceğim bundan sonra çok teşekkür ederim 🥰