Selam herkeze, biz bugün tam 36+5 haftalığız.
Daha yeni ebe randevumuz vardı ve ebe kontrol ettiğinde bebek pelvise girmiş dedi. İngilterede olduğumuz için pelvis olarak dedi ama galiba bu doğum kanalı oluyor. İlk hamileliğim olduğu için fazla bilgili değilim. Bebek doğum kanalına inince doğum yakın zamanda gercekleşirmi yoksa onunla alakası yokmu?