Zeh123-ra Kızlar 22 haftalık haftalık hamileyim karnım hiç çıkmadı kimse hamile olduğumu anlamıyor bile cinsiyetim iz kız bu arada normalde kız bebekler çok kilo aldırır diyolar ama hiç yok gibi hareketleride çok sakin çok az sizdede böylemi
Htcnal Zeh123-ra 22′de detayli ultrasona girdim ,karnim ufacikti ,23,24,25 şu üç haftada resmen pirtladi .Hic memnun degilim.Ic karnim genis herhalde diye sevinmistim 😒Onumuzdeki haftalarda sizin de cikabilir .Cikacak yani ,kacinilmaz sonmuş😒😒
Fkug Zeh123-ra canım bende 29 haftalık ikiz hamilesiyim başka hamileliklere bakıldığında karnım cok küçük tekli hamilelikler bile benden büyük karınları hiç sıkıntı etme iç karnımız geniş ve cok şükür vücudumuzda yırtılmaya meyilli değil bebeğinin gelişiminde sıkıntı yoksa sıkıntı yok 😉
desertrain Zeh123-ra evet benimde öyle 12 kilo aldım 32 haftalığım hala uzanınca karnım gidiyor ama kilosu iyi sorun yok çok şükür
tupbebekannesi123 Zeh123-ra iç karnın geniştir benim de 20. Hafta dan yeni yeni çıktı kendi göbeğimmiş gibi duruyor
Deletedmom727271 İki hamileliğimde de 30dan sonra çıktı karnım. Çünkü iç karnım geniş. Sizinde iç karnınız geniştir.
Zeh123-ra Htcnal bakalım canım aslında böyle güzel ama hamileyiz ya ilah çıkacak karın diyeee bir piskolaji var😊
benimmdunyamm Zeh123-ra benimde hiç karnım yok kilo da hiç almadım.aksine zayıfladım herkes diyor bebek nerde hani bebek yok diyo 🤣23+1 hiç yok yani bebeğim hareketli baya ama karın sıfır sıfır sıfır 🤣🤣
Aselnurum Zeh123-ra Sağlıkla gelsin minik benimde 23+6 ama benimde çok yok cinsiyetimiz bizimde kız 🥰
Aselnurum Zeh123-ra Hatta ben kilo almadım kilo verdim 84 ile hamile kaldım 74-75 arasıyım şuan tüp mideliyim ama ben 😌🥰