Cicekdeniz Hanımlar bende pko amh düşüklüğü ve ters rahim vardı, şimdiyse çok şükür 3 aylık bebeğim var hamile kalıp sağlıcakla doğum yaparsam yazacağım diyordum hem eğer soru sormak isterseniz memnuniyetle cevaplarım ☺️
ogretmenHnmm Cicekdeniz canım bende 10 gün önce polikistik over sendromu olduğumu öğrendim 25 gün gecikmem var. Gecikmemin 6. 13 ve 15.gunlerinde kan testim negatif çıktı gebelik yok yani doktorum adet söktürücü verdi 4 gün oldu biteli hala adet olmadim. Bir de amh testi vs yapmadi bana bilmiyorum ondan dolayı ne yapcam bilmiyorum adet görsem ona göre tekrar çalışmalara baslardik
hll_clm Cicekdeniz darisi insallah bizlerin basina bende cok istiyorum bir kimysal bir dusugum var kan pihtilasmasi, polip ve miyomum var. Hayirlisi ile bana da nasip olur insallah bat 1 mayis 🤲🤲
Mucizemibekliyorum_ Cicekdeniz PCo da amh normalin üstünde olur. Sizin biraz çelişkili olmuş. Birde bişi sormak istiyorım bende pcosluyum ve iki aydır ovulasyon testi kullanıyorum ayda iki kere falan( farklı zamanlarda) çift çizgi görüyorum. Sizde de böyle oldu mu . Ve bu çift çizgilerin yani LH yükselişlerinin pcos a bağlı olabileceğini her zaman yumurtlama olmayacağını söylemişti doktor bana
Cicekdeniz brltnyy evet birleyler denedim elbet ardından doğal yolla hamile kaldım amh ım 0.17 di yaşım 24 olmasına rağmen ☺️
Cicekdeniz ogretmenHnmm canım bende de genç kızlığımdan beri pko var zayıfım ama ona rağmen yılda birkaç kez adetim çok gecikiyordu birde benim dol yumurtalıkta daha fazlaymış orası daha zayıf çalışıyor demişti doktor. Birde pko olanlarda adet düzensizliği varsa yumurtlama günü pek sabit olmuyor. Ben hamilelik için çalışmalara başladığımda bu yüzden ovulasyon testleri kullanmıştım inanır mısnız 45.gün yumurtlamayı yakalayıp hamile kalmıştım. İnşallah darısı sizinde başınıza
Cicekdeniz ogretmenHnmm eğer diğer değerleriniz normal çıktıysa o yüzden amh istememiştir benim bazı değerlerim normal dışı olduğu için benden istendi o yüzden hiç kafanız karışmasın ☺️
Merii00 ogretmenHnmm kuzu bende pco anne adayıyım benim amh yüksek çıkıyor biz pco adayları zaten adetleri başlı başına bela bende 3 ay olmadım dönemleri biliyorum ilaçlarla söktürdüm aşılama oldum doğal yolla 2 senedir olmayınca aşılama sonucu bekliyoruz şuan
durumom2022 Pcosluların amh I çok yüksek olur aslında normalde ama Yine de farklı bişeyler demek ki Allah sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin
Cicekdeniz durumom2022 aynen öyle bende çok yüksel bir değer bekliyordum ama tam tersi oldu annemde erken menepoza girdiği için doktorum genetiğe bağladı
Cicekdeniz hll_clm siz kimyasal hamile kalmışsınız o bile çok güzel birşey bana doktorum hamile kalabildiğini gösterir demişti rahim kendini alıştırıyormuş genelde birkaç ay içinde tekrar hamile kalıyorlarmış . Ben 4 ay yumurtlama tedavisine de gitmiştim hiçbir şekilde gebelik olmadı. Ardından tedaviye bıraktım birkaç kür uyguladım vitaminim eksikti takviye aldım ve o ay rahim filmi çekildim. Rahim filmi içinde doktorum gebelik şansını çok artırdığını söylemişti onun 2 ay sonrasında hamile kaldım. Darısı size inşallah 🙏🏻
ogretmenHnmm Cicekdeniz gebelik planlamadan önce gitmiştim rutin kontrole yani 5 ay önce falan idrar ve kan tahlili yapti ultrasonla bakti her seyin gayet güzel dedi 10 gün önce gecikme icin gittigimde sadece polikistik over sendromu var sende dedi hiçbir testte yapmadi bir de ben gebelik düşündüğümüz ilk ay kimyasal gebelik yasamistim
hll_clm Cicekdeniz amin insallah. Aynen kimyasaldan sonra hemen gebelik olustu ama o da dusukle sonuclandi 5 aydir heyecanla bekliyourz pozitifi goremedik henuz 😔 pihtilasma cikti coraspirin kullaniyorum
Cicekdeniz ogretmenHnmm canım pko nun nedenide bilmiyorlar birde bu bir sendrom kimisi hafif kimisi daha şiddetli hissediyor etkilerimi belkide sizinki hafif düzeydir ve kimyasal gebelik yaşamışsın bana doktorum bunun bile güzel birşey olduğunu söylemişti gebe kalabildiğinin göstergesi rahim kendini hazırlıyor şeklinde inşallah bir an evvel sizde bebişinize kavuşursunuz 🙏🏻
Ozlm0616 Benimde amh 0.019 cok zor normal yolla gebe kalmam 4 aylik adet hormon ilaci verdi nisan 4 de adet oldm bugun yine oldm bu ay gün asıri iliski oldu umutluydum ama adetime 10 gun kala hastalandm bugun rabbim hakkimizda hayirlisini versin.
ogretmenHnmm Merii00 ya bende yeni öğrendim iste normalde hep duzenli adet görürdüm 32 günde bir olurdu bu ay böyle alengirlendi anlamadim. zaten 4 aydir bebek deniyoruz ilk ay kimyasal gecirdim sonra olmadi bi daha bir de özel hastaneye gitmistim iste 10 gün önce oradaki doktor pcoslusun sen asilama yapalim sana direk dedi yani asilama yapmak için daha erken değil mi ilac vermemis test yapmamis direk asilama diyor bende iskillendim devletten randevu aldim ona gidicem bakalim ne diyecek
Cicekdeniz Mucizemibekliyorum_ evet pkolularda yanıltıcı lh yükselmesi olduğu söylenir ama bende hiç öyle olmamıştı hatta lh yükselmesini yakalayamıyordum bile bende lh yükselmesi gerçekten yumurtladığımda yükseliyordu
Mucizemibekliyorum_ Cicekdeniz birde şunu sormak istiyorım. Hamile kaldığınızdaki ilk belirtiler meydi?ben ovuşasyonda 30 martta ve 18 nisanda çift çizgi gördüm ikisinide değerlendirdik adet tarihim 15 nisandı test yapmıştım negatif çıkmıştı sonra ayın 18inde ovuşasyonda çift çizgi görünce değerlendirdik ve dört beş gündür sol kasığımda şiddetli bir ağrı var hala adette olmadım 11 gün geçmiş oldu.
Merii00 ogretmenHnmm valla canım benim gitmedim özel kalkmadı sabah programina çıkan doktora kadar gittim hiçbiri bir bok bilemedi taki devlet hastanesi doktor bende pco ama pco luların adeti genellikle düzensiz olur benimki aşırı düzensiz ayrıca sen hamile kalabiliyorsun hiç hamile kalmamış olsan okey dicem bir nevi özel para için her boku yapıyor bence
deniztyl Cicekdeniz canım bende pco ile uğrasıyorum yıllardır hamile kaldığında ilk belirtilerin nelerdi hatırlıyor musun
Cicekdeniz deniztyl evet hatırlıyorum benim yumurtlamadan bir 12 gün sonra lekenmem olmuştu hatta ilk adet oluyorum sandım 2-3 gün Kahverengi şekilde geldi sonra kesildi gebelik testi yaptım hatta o günler ama çıkmadı ondan bir hafta sonra hem testte çöktü hem adet olacakmışım gibi karnım ağrıyordu gece yatmadan evvel bir karın guruldaması oldu bende 😅
ogretmenHnmm Cicekdeniz inşallah kuzuk tüm bekleyenlere nasip olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻 özel hastaneye gittigimde öğrenmiştim ya ben pcoslu olduğumu doktorul da direk asilama falan yapalim deyince korktum açıkçası test yapmamis ilac tedavisi vermemis adet duzene girmeden nasil hamile kalayim ben bir de 4 aydir denemeye baslamisiz yillardan beri çocuk sahibi olamiyor değiliz zaten 9 aydir evliyiz Rabbim ne xaman nasip ederse olur yani direk asilama deyince ticari boyutuna mi bakiyor acaba diye düşündüm özel ya devlet hastanesinde randevu aldim bakalim oradaki ne diyecek