Bebeğimin eli hep yüzünde çok nadir gördük geçen kontrole gittiğim de de doktor hafif şekilde vuruyor göstersin diye yüzünü göstermiyor hep eli yüzünde 🙃🙃Erkek cinsiyeti neden böyle yapar acaba 🤓🤓 ve doğumuma da az bir zaman kaldı eli yüzünde doğacak kesin nazlı 🥳