Kızlar sezaryenle doğum yaptım 2 gün oluyor bugün taburcu oldum, ancak kızıma henüz dokunamadım küvezde tedavi görecek bir süre ciğerlerinin gelişmesi için. 2kg doğdu yoğun bakımda şuan, 3 saatte bir süt sağıp götürüyorum inşallah biran önce toparlar ve kollarıma alırım dualarınızı esirgemeyin 😔😔