1Cicekanne Melek-80 benim araştırıp not aldıklarım şunlardı bikaçını yazcam sildiğim için aklımda kalmadı Lilya Açelya Nil Sarya Ronya Hüma 💜 kızımın adına hüma da karar kıldım son üç isimde kaldım üçünü de sevdim ama hüma daha sıcak geldi 🥰
Melek-80 aylinnntrhn yaa çok güzel isim bizim cinsiyetimiz yarın belli olucak inşallah doktorumuz ikili test esnasında %51 kız dediğinden beri kıza odaklanmışım 😇😂
Melek-80 aylinnntrhn amin inşallah cok saolun bişey sormak istiyorum bugün 16. Haftamıza girdik ikili test yaptırmıştım şükürler olsun herhangi bi skntı cıkmadı hemşire üçlü test için de bu hafta yapılcak dedi siz yaptırdınızmı hem ikili hem üçlü çogu kişi yaptırma üçlü diyo
aylinnntrhn Melek-80 ikili test sonucumuz iyi çıktığı için doktorum gerek yok üçlüyü yaptırmaya dedi biz de yaptırmadık😊
Temmtemm Ben de isim arayışındayım karar veremiyoruz bi türlü 🤭 Beste yakın geliyordu şimdi Umay diyo eşim fikirleri takip ediyim ben de 😁🤫
Angells12 Temmtemm kimsenin koymadığı isim kaldı mı ki 😁 biz de çok kararsız kalmıştık hatta her an değişebilir bile 38+2deyim düşündükçe insanın kafası karışıyor yeni moda isimleri de beğenmiyorum en iyisi kulağa hoş gelen bişey olsun dedik Melisa koyucaz inşallah kızımızın ismini 💖
busepoyraz @Melek-80 2 kızım var Ömür Duru ve Mavi Lina koydum isimlerini şimdi oğluma hamileyim Ateş olacak inşallah 😊
1Cicekanne Melek-80 amin İnşaAllah hepimizin . Çok farklı isim baktım güzel de bir liste yapmıştım içime daha sıcak Hüma oldu kurban olurum verene hüma tuşum diye sevip duruyorum şimdi. Cennet kuşlarımız onlar 💜
Temmtemm Angells12 evet ya yeni isimlerr çok zorlayıcı geliyo bana da anlamları güzel diyolar ama ne bilim böyle bi nesil türedi Lina mina Lidya garip bence birbirinin aynısı gibi 🙄 bi koysak isimi değişmez diye düşünüyorum isimli tulum ve nevresim seti yaptırcam çünkü onu yaptırınca değiştirme şansımız olmaz 😄