_momms Bill oil kullandım işe yaramadı badem yağı falan aklınıza ne gelirse yine de çatladım şu an morarık şekildeler sarı kantaron yağını çok duydum bugün ona başladım ama oluşan izleri geçirir mi bilmiyorum deneyimi olanlar Öneriyor mu sonuç alanlar var mı sarı kantaron yağından aramızda ? Göğüslerimde de var çatlaklar ama oraya sürmedim hastanedeki ebe sürebilirsin dedi ne düşünüyorsunuz bu konuda bir bilgisi olan var mı🥹
Gzdalin _momms bende neler neler kullandım ama maalesef 30. Haftamdan sonra çatlamaya başladım ısrarla da çatlamaya devam ediyorum doğumdan sonra kremleri kullanmaya devam edicem baya etkisi olduğunu ve geçtiğini söylüyorlar bir de genetikmiş annem de çok çatlamış kaçınılmaz son yani ne yaparsak yapalım bir de çok su içmek ve kaşımamak da bi tık fayda var doktorum çok fazla uzun süreli yürüme ve tatlı tüketme onlarda yırtığa sebep oluyor dedi
AysunUgur _momms hiçbişey işe yaramıyor maalesef canım, tamamen genetikle alakalı, en ucuzunu da alsan en pahalı yağı da alsan aynı oranda etki edecektir o yüzden elinde ne varsa onu kullan, bol bol su iç ki derinin nem seviyesi yüksek olsun
Minmin _momms genetik olduğunu düşünmüyorum ailemde kimsede çatlak yok annemde teyzelerimde bir tane çatlak yok 19.haftada başladım çatlamaya 31 olduk karnım harita gibi zeytinyağı lierac kullanmama rağmen çatladım iç karnım darmış o etkiliyor bence
_momms Gzdalin bende haraketsizlikten oluyor diye duydum sürekli yürüyorum çok çatladım ya üzülüyorum kararmada yaptı ayrıcı vücudumda bi çözümü olmalı diye düşünüyorum görüntüsü çok rahatsız ediyor
Gzdalin _momms evet görüntü şimdilik mor ama doğumdan sonra göbek toplanınca beyazlıcak böyle kalmayacak yani bende yürüdükçe bebek aşağıya baskı yapıyor ya resmen yırtıldığımı hissediyorum
Bebisiannesi 25inci haftamda sabah kalktım yoktu gece uyurken karnım çatlamıştı 😔 bioil kullanıyorum ama işe yaramadı
_momms Minmin aynen bende tamm olarak öyleyim ailemde asla yok ben maaf oldum inşallah doğumdan sonra geçer iz kalmaz
GazeRock Ben de 22.haftada göğüslerimden çatlamaya başladım.Lierac,hindistan cevizi yağı, dalan zeytinyağlı krem aklıma ne gelirse sürüyordum.Ailede de yok bende oldu malesef.Umarım karnım çatlamaz:(