Herkese merhabalar nasılsınız ? Yardımınıza ihtiyacım var bnm gebelik öncesinde de bağırsak tembelliğim vardı 5 günde bir büyük tuvalete çıkardım tüp Bebek tedavisiyle hamile kaldım progestan fitil iğne derken kabizligim daha fazla arttı. Perşembe günü konturolum var ama şuan arayıp sorucagim kimse yok doktorum yurtdışına çıktı Çarşamba akşamı dönecek. Akşam acile gitmeyi düşünüyorum ama tedirginim ya lavman yapicaz derlerse gebelikte lavman yaptıran varmı? Tamı tamına 7 gün oldu tuvalete çıkamıyorum artık karnım okadar kötü ağrıyor mideme kadar vuruyor ki dayanamıyorum mide bulantısı da yapıyor doktorum şurup vermişti kaç gündür kullanıyorum kayısı hoşafı kuru incir neler neler denedim yok banamisin demiyor artık korkmaya başladım bağırsağım hiç mi çalışmıyor neden bu kadar kabız oldum anlamıyorum daha önce gebelikte bnm gibi şiddetli kabızlık sorunu yaşayan oldu mu olduysa neler yaptınız. Acile gitsem lavman yapicaz derlerse ne yapmam gerekiyor normalde acile gitmeden önce doktoruma danisirdim içim rahat bir şekilde giderdim acile ama şuan doktorum a ulaşamıyorum