Merhaba kızlar banada yardımcı olurmusnuz bu ayın basında 4gün regl oldum aslında 1hafdadan az sürmez bende doktorum Фолиевая кислота ilac yazmış hamilelik planlayanlar için kalmaya yardımcı olyor, bir kaç gün adetim bitince içmeye başladım, bi sabahları ürek bulanma koku hasasiyeti gibi olyorum yemek yapınca fenaa olyorum koku gelince hatda yeyince bile bulantı olyor, bir kaç gün bundan önce sandım ki yine adetim oldu, 2gün süren çok fafif açık tonlu lekelenme seklinde petecyle sürnce gözüken lekelenme oldu bi yandan dedim vardırda bir seylermi oldu yoksa aksine gebelik varmı, ayaqa kalkınca baş dönmeleri halsizlik sürekli baş ağrıları olyor sizce varmıdır?