20 ve 22. Haftamda 2 saate yakın uçak yolculuğu yapacağım nasipse. Doktorum x raylerden geçme onun dışında sıkıntı yok gidebilirsin dedi. Tabi rutin muayeneden sonra bir sıkıntı görmediği için bunu söyledi. Senin de riskin yoksa bir şey olmaz. Risk olunca önermeyebiliyorlar.