Svcnvebebegi 14+1 haftalık hamileyim. Bugün doktorum yuzde 90 kız dedi. Ama yinede alışveriş yapma bekle dedi. Bebegin görüntüsü net degil ama tahmin yapabilecek var mı acaba https://imgyukle.com/i/ROY2Jo
Ebruvahitt Svcnvebebegi bebegin kiz canım benim kızımın ultrason resimleride boyle ayni bacak arasi bos
Svcnvebebegi Edabykl Aaa evet ya. Yeni farkettim bende. Gözüm kör olmuş benim. Sağol canım. Hayırlisi olsun inşallah 🤲❣😇
Svcnvebebegi Ebruvahitt hayırlısı olsun ınsallah. Bir kızım vardı. Isterdim bir oglum olsun. Kısmet değilmiş 🤗🤲