Kızlar 1 aydan beri sol kolum çok ağrıyor, sanki damarlarım patlayacak gibi. Ama ara ara ağrıyor bende kas gevşetici sürüp bandajla sarıyorum. Dünden beri yine çok ağrım var kolumda, kas gevşeticiyi sürüp sarıyorum yine. Ama prospektüsü okudum tesadüfen, hamilelikte 3 ay kullanılmaması gerekiyormuş
Eee ben ağrı kesici içemiyorum
Kas gevşeticide süremezsem ben bu kolu ne yapıcam 😞
Bebeğe zararı olur mu acaba
Gerçi yarın sabah doktor kontrolüm var, doktorada danışıcam