Kızlar dualarınızı beklıyorum 2. Sezeryan olucam inşallah yarın sabah yatışım yapılıcak.. dogum sonrası sizinle paylaşırım durumu… bu sefer devlet hastanesi tercih ettım bakalım ne olucak… goren okuyan dualarını eksik etmesin lütfen 🌸🌸🙋🏻♀️Allahım isteyen her kadının kucağına bir melek göndersin inşallah 🥰