Kızlar şubatın26 sında adet oldum martın 25 de test yaptım iki çizgi vardı kan verdim 14.99 çıktı nisanın 2 sinde 388.1 çıktı nisanın 4 de kanamam başladı doktora gittim kimyasal gebelik dedi değerim 157 düşmüştü nisanın 7 sinde tekrar verdim 65 düşmüştü daha sonra sıfırlandımı diye kan vermedim kanamam bitti diye şimdi ise test yapıyorum iki çizgi çıkıyor neden böyle olmuş olabilir 🙄