Ecemnur92 Merhaba arkadaşlar 21.haftamda acil olarak apandisit ameliyati olmak zorunda kaldım o kadar korku dolu anlarla ile birlikte şuan ameliyatın 11.günü ama şundan korkuyorum karnım bu haftadan sonra daha büyümeye başlıcam acaba dikişlere birşey oluyormu başına böyle gelenler varsa benimle paylasirlarsa çok sevinirim.
ozgul23 Ecemnur92 herhangi bir bilgim yok canım bunu doktoruna sormalisin Bence. Ve hamilelikte sık karşılaşılan bir sorun olmadığı için yaşayıp cevap verecek cikarmi bilemem inşallah yardımcı olacak birileri çıkar . Ama en iyisi doktorun
Tugba33 Ecemnur92 canım ocakta apandisit ameliyati oldum subatta hamile kaldim agrilarim cok oldu dikislerden dolayi 32 haftaligim o kadar siddetli degil umarim senin de bir sorunun olmaz canim🙏
azemannesi Ecemnur92 ben ilk kizimda oldum hic binsorun olmuo 5. ayimda olmustum o ay karnimda buyumeye basladi suan kizim 4 yasinda 2. cocuga hamileyim.
azemannesi Ecemnur92 ve benim dikislerim karnimin sag tarafinda yukardan asagi kocaman bi kesik karnim buyudukce sadece dikislerin kenarlari kanıodu onda dikislerim alininca o problemde kalkti ortadan
Nergiz31 Ecemnur92 canim apandisit olmadım ama hemoroid ameliyatı oldum bende 24 haftalık hamile iken 10 a yakın dikişim vardı şimdi düştü ama hala agriyor doktorun bisi olmaz diyorsa bisi olmaz canim sıkma canını sende
burcuozturk Canım ben 5 haftalıkken oldum kapalı ameliyat 3 delik vardı dikişli onlar alındı hemen kapanıyo zaten seninki kapalı ameliyatmıydı kapalıysa kapanıyo onlar zaten karnın büyümesiyle bişey olmaz doktoruna sormadın mı
Ecemnur92 burcuozturk benim açık ameliyat d0ktora soruyorum tabiki ama bizzat yaşayan daha iyi biliyor diye düşünüyorum