CanselY 25 mm ye kadar bekleniyor genelde benim ilk gebelik boştu 25 mm di alttan baktilar yine görünmedi bekledim 1 hafta yine yoktu 10+2 de zorunlu kürtaj oldum alttan muayene ettiler mi canım inşallah vardır haftanda küçükmüş senin yani gec dollenme de olabilir inşallah görürsün eğer yoksa üzülme hayırlısı böyleymiş de ben çok üzmüştüm sonra birsey değişmeyeceğini ve aslında hayırlısınin böyle olduğunu anlayınca şükrettim herhalime şuan Allaha bin şükür hamileyim ve 8+1 olduk gördük bebeği kalp atışını inşallah senin içinde herseyin hayırlısı olur kuzum