18 haftalık hamileyim hatta doktorum bir hafta ilerden gidiyor ama benimle aynı hafta hamileliği olan Arkaslarimin göbusu çıktı bile 40 kilo ile hamilele kaldım aceba zayıf olduğum dan mi geç cikicak anlamıyorum göbeğim çıkmayınca bebisimin gelişmiyor sanıyorum ilk hamileliğim o yüzden hiç bir şey bilmiyorum 🤦