Umay0065 bana doğumda söylendi plesenta yaşlanmış diye bide 3 tur kordon dolanmisti ve doğumdan bı gün önce de detaylıca bakıldı plesantaya ve kordona bişi yok iyi iyi dedilerdi devlette özelde doğum yaptım rabbim bebeğimi bağışladı bana şükürler olsun normal doğum yaptım ama çok büyük risk altindaymis bebeğim bilmiyordum söylenmedi, 40 ,haftalık doğumum gerçekleşti ne zaman başladı yaşlanma bilmiyorum tabi nedeni hakkında da bı fikrim yok