Sevgi28 6+1 haftalık hamileyim bugün doktor keseyi gördü ama bebek görünmedi 13 mayista gel dedi normalmi dedim bebegin görülmemesi normal dedi görünür diye düşünüyordum morelim bozuldu aynı durumu yaşıyan bilgisi olan varmı
Hapyymami55 Sevgi28 ilk gebeligimde benim de gozukmediydi doktor haftaya gel gozukmezse dış gebeelik dedi ama gozukmustu merak etme gözükür
Sevdapl Sevgi28 daha küçüktür ondan gözükmüyordur. Muhtemelen geç döllenme. Korkmayın bir kaç gün sonra gözükür inşallah.
Birminik56 Evet canım benimde 5+3 de kese vardı sadece 9. Haftamda bebişimizi gördük kalp atışıyla beraber normal 8. 9. Haftalarda bebek görülüyo