Hudanurfidan38 Merhabalar arkadaşlar süt pompası tavsiyelerinizi soyleyebilirmisiniz ayrica çok gereklimi sizce
Mrvsmt2502 Hudanurfidan38 17 günlük anneyim ben mochi aldım 1 kere kullandık ben duşa girince gerekirse eşim versin diye haric kullanmadım çalışan anne değilseniz çokta gerekmiyor
Erol Hudanurfidan38 ilk oğlumda gerek olmadı ama bu oğlumda oldu emmedi fazla göğsüm patlıcak gıbıydı bende pompa aldım iyiki de aldım hem rahatladım sonradan da bebegım emdi zaten ama bazen cok uyuduğu için göğsüm süt dolu oluyor az birşey pompayla sagıyorum hala
Hellobabyyyyy Erol Hudanurfidan38 valla bende dolap uygulamasından elektrikli olandan aldım ne olur ne olmaz elimin altında bulunsun diye
dml33 Hudanurfidan38 ilkte başta almadim doğunca lazım oldu sütüm gelmedi sağa sağa getirdm somra kuveze girdi falan baya bi kullandm şimdi 2.ye hamileym hastane cantama bile koyucm gelmezse en azindn orda sagarm gelsn diye