Bende triod düşük çıktı 1 önce ilaç tedavisine devam ediyorum her ay kan veriyorum sonuçlarına göre ilacı ya artıyor ya azaltıyor şuan 25 haftalık hamileyim en baştan beri gittiğim için bı sıkıntı olmadı bende sizin gibi çok düşündüm bişey olur mu bebegeme diye ama haftasına göre herşey iyi gidiyor korkmay8n sizde herşeyin çözümü var artık