anne96 Poyrazakalan 21. haftada bakıyorlar mı bilmiyorum genelde 12 14 haftalar da bakıldığını biliyorum
-anne-oluyorum- Poyrazakalan 22.haftada 5.9 çıktı doktor sınıra yakın dedi cuma tekrar gideceğim aynı ölçüler çıkarsa ya da artarsa nipt testleri önerdi doktor
Poyrazakalan -anne-oluyorum- benım 3.5mm cıktı acaba yuksekmı devlete gıttım gıtmez olaydım hıc bısey demedı detaylıya gıdersenız özele gıdın tavsıyem
-anne-oluyorum- Poyrazakalan yok ikili test normaldi iç organlarda da sıkıntı çıkmadı çok şükür tek başına risk değil dedi ama cuma bakacağız tekrar