Pembeerguvan 7 haftalık hamileyim kilom 51 her sabah uyandığımda sürekli bi açlık hissi var gecede acıkıyorm yemek güzel yesede sık sık açlık hissi var sizde de varmı acaba
Hapyymami55 Pembeerguvan ben de de vardı ilk haftalar bı sagat ara ile acikiyor dum 16+3 oldum simdi yok öyle eskisi gibi zmanla geciyo
Ttugceeli Bende öyleydim 😏 hamile olduğumu bilmiyordum geceleri acıkıyordum az yedim heralde ondan diyordum 🤣 doymak bilmiyordum hala da aynıyım