Beriliko Hayat hastanesi naile hanıma gidenler varsa cinsiyet yanılması yaşayanlar oldumu acaba 12 de ve 16 da net bacak arası sanki görünmeden kız dedi ve bana hiç göstermedi yada görüntü almadı bense hala erkek hissediyorum merak ediyorum bu doktora gidip sonra ayrıntılıda cinsiyeti farklı çıkan oldumu
elifffff bana hiç bir doktor kesin kız dememişti hep benziyor gibi dedilee en son naile hanıma gittim tereddüt edecek birşey yok kız dedi kesin ve net şuan kızım olucak inşallah
Hakyemez Merhaba 😊 Canım bana 12.haftamda sakın beklentiye girme alışveriş yapma daha çok erken yanılma payı var dedi sanki biraz cknti var dedi 😬 16da gittiğimizde prenses gelio dedi 😍😍 opcektim okadar mutlu oldum kesin dedi bakalim önümüzdeki hafta detayliya giricem inşaallah orda değişmez 😆