oznur-41 ben 6 gün önceden erken gebelik testi ile silik çizgi gördüm, 4 gün öncesinde de kan testi yaptırdım 30 çıktı (bir öncekinde 4 gün öncesinde 170 çıkmıştı mesela ama 8 haftalıkken düşük oldu), doktor 48saat sonra tekrar yaptır dedi. Her türlü beklemesi zor. Erken yaptırınca acaba kimyasal mı oldu, yükselecek mi? Gününde yaptırsan gün gelene kadar acaba hamile miyim düşüncesi 😏 Ya sabır 🙏🏻