Kızlar 15 haftalık hamileyim sürekli kanamam oluyor bugün doktorum bebeğin plasentasi aşağıda o yüzden kanaman oluyor dedi çok şiddetli kanaman olursa bebeği almak zorunda kalırız dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum erken alırsak yaşamaz dedi doktor