seda-bardak doktorumuz aile dostumuz bebeğin kilosunu sorduğumda hep kızıyor diyor ben nerden bilim falan diyor makina iki basını göbeğini ölçüyorum veriyor ben karışmam kesin söylemem falan diyip gülüşüyoruz hiç boyunu sormamıştım geçen boyunu sordum aç internet bak 32 hf bebek ortalama ne kdr diye dedi ztn tüm zamanını doldurmuş bebekler 47cm 53 cm arası doğar o da genetik özelliklere bakar bunalr hep sizi kandırmaca falan. Diyip öyle sohbet ettik yani bunlarla kendini huzursuz etme hamileliğini yaşa ztn sıkıntı olsa ben söylerim haftasıyla uyumlu ölçümler falan dedi kıyas yapma kimseyle onun ki kilosu bunun ki zayıf stres olacağına hamileliğin tadını çıkar bak az kaldı uykusuz gecelere falan diyip hep olumlu cümlelerle beni rahatlatıyor.🙏🏻