Benim ilk gebeliğimde de de vardı, şimdi de var geçmiyor malesef ilerlemiş benimki. Yanma,kaşıntı çok fena yapıyor şu da çok içiyorum ilaç da kullandım fayda etmedi doktorum erken doğum vs. Biseyler dedi ama ilk gebeligimde birşey olmamıştı bunda da olmaz İnşAllah