Deletedmom7373700 Ozlemyeni lojmandan lojmana göre değişiyor. Kimi yerde ki lojmanlar çok güzel geniş olurken kimi eski yapı küçük oluyor. Kalma acısında da bence daha güvenli normal yerlere göre. Ankara evet başkent. Ama yine de güvenlik önemli bence. Çocuğun olsa mesela lojmanda parka yollarsın tek başına bile inse oynar kayboldu bişey oldu problemin olmaz
Anneyim0607 Ozlemyeni Lojmandan lojmana değişiyor. Etlik lojmanlaeı epey eski. Etimesgut lojmanlarının etrafı boş markete bir yere gitmek istersen araba şart. Bir lojman vardı çok güzeldi şimdi aklıma gelmiyor konumu ama eşinin rütbesine göre değişir. Bu dediğim subaylara ait. Ama aklıma gelmedi 😅 Bir de karacılara da denizcilere farklı yerlerde var senin eşin hangi kuvvetten?
Drkmls Ozlemyeni daha açıklayıcı olmalısınız eşinizin konumu hakkında çünkü ankarada hepsinin yeri ayrı ve tercih meselesi konum olarak nereyi istiypsunuz falan
Ozlemyeni pijamaboregi yasam nasil? Komsuluk iliskileri falan? Kiralar daha uygun sanirim lojman oldgu icin
Ozlemyeni Deletedmom7373700 bazi lojmanlarda sadece ev var .bazi yerlerde tesislerde var.bilemiyorum napsak
Deletedmom7373700 Ozlemyeni eşinizin rütbesi ne ? Bide zaten tercih yapıyorsunuz eve yerleşmeden önce. Uygun dönemde belirli günler oluyor. Gidip evleri gezip görüp o şekilde yazıp tercih ediyorsunuz. Yazdıklarınızın arasından hangisi çıkarsa artık şansa. Beğenmezseniz de oturmak zorunda değilsiniz.
Ozlemyeni Anneyim0607 karacı subay. Oturmak mantikli mi acaba? Parasal yönden düşünmezsek eger ankarada lojman mi mantiklidir yoksa sivil eve cikmak mi? Lojmanin zorluklari nelerdir?
Ozlemyeni Anneyim0607 gumusdere yada caglayan hakkinda bilginiz var mi bi de? Caglayanda tesisler varmis sanirim.gumusdere lojmanlarida sadece lojmanmis.hangisi daha mantikli olur hangisi iyi olur
Anneyim0607 Ozlemyeni Bence lojmanda oturmak en mantıklısı. Biz sivilde oturuyoruz kiralar aldı başını gidiyor. Lojmanda en azından kenara para atabilirsin toplam 1.5 2 ödesen bile dışarıda 3- 3.5 ödemekten iyidir. Servisin olur komşuluğım olur. Parkı var istediğin gibi çıkar girersin saat kaça olursa olsun aklın kalmaz güvenlik konusunda. Lojmana biz de geçmeyi düşünüyoruz bakalım. Ama üstünde ki komlun sivilde ses yapsa uyarırsın. Üstünde yüzbaşı oturuşa uyaramazsın hep alttan almak zoeunda kalırsın 😅
Erva94 Ankara’daki lojmanlar yaşanmayacak kadar kötüdür eskidir küçüktür ama illaki güzelleri de vardır genel olarak kötü ama bunlardan biri çıkarsa zaten gördüğünüz gibi vazgeçirsiniz. Ama ev güzelse Her türlü lojman çok mantıklı
Ozlemyeni Anneyim0607 bizde kirayi dusunduk once su an kira 2bin olacak.sonraki sene dahada artacak. Ama lojmanin sıkıntılarini kaldirabilir miyiz bilemiyorum
Ozlemyeni Drkmls karaci subay. Su an herhangi bir lojman olabilir yeri onemli degil.ben sadece lojmanda yasam nasil,sıkıntılari nelerdir, guzel seyleri nelerdir onu öğrenmek istiyorum
Drkmls Ozlemyeni ankara çok büyük bi yer ve bitane yok heryerin sorunu yada artısı başkadır onu demek istiyorum
Asseyda Ozlemyeni bazı yerlerdekiler çok eski oluyor bide rahat olamazsın bence benim eşimde aynı hiç lojmana girme niyetimiz yok ☺️
Ozlemyeni Asseyda kiralar cok pahali ankarada. Lojman daha uyguna gelir bi de guvenli olur diye dusunduk ama bilemiyorum.siz neden cikmak istemiyosunuz lojmana
Asseyda Ozlemyeni rahat olmayız diye aman ses oldu girş çıkış saatleri falan hem eşim tarafından hem kendim için rahat olmayız diye bide lojmandan gelen asker eşleri gözümüzü korkutuyor ☺️