Karaaslan Yesimmm12 ay hadi darusi basimiza canim. Nasil gecti neler oldu ikinmak zormu bide aciklik kontrilu felan acitiyormu o evrede :(
Yesimmm12 Kubraaatmr doğum iyiydi saat 3 de yavaşdan suni taktılar derin derin nefes aldım verdim çok zorlanmadım gayet rahattim ama sonra suyumu patladttiktan sonra zorlaştı 10 dk sonra doğurdum 4 ikinmada
Yesimmm12 Karaaslan ilkden çok iyiydi sancilarim geldikçe derin nefes aldım verdim ama 6 cm den sonra ilerlemesi suyumu patlattilar sonra daha dayanılmaz sancılar oldu sonra 10 dk kada dogurdum