Ben 4 yıl bekledim 2 yılda burda bekledim şuan hamileyim ama gebelik bölümünden çok buraya giriyorum her test yapan anne adayını görünce gözlerim doluyo dua ediyorum ve hamile kalmak isteyenler silik çizgiler hepsin de kendimi hatırlıyorum dilerim Rabbimden Rabbim burda kim istiyorsa hepinize nasip etsin sakın umutsuzluğa kapılmayın içinizden neler geçer en iyi ben bilirim can bacilarim hep duamdasiniz 🤲🤲❤️