Bizimmasalimiz__ 38.haftadayım ve dün akşam sol bacağımınla kasık arama yürürken haraket ederken batma ve ağrı oluyor sizde de olan var mı yada doğum belirtisi mi
Zynp44 Bizimmasalimiz__ benimde sağ kasığımda yatakta dönerken sancı giriyo batıyo sanki 38+0 ım 38+3 de doğurcam nasipse. Normaldir heralde kanaldaysa bebekler
Bizimmasalimiz__ Zynp44 sezeryan ni olacak Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Bizimmasalimiz__ linamom özel bölgede ağrı bendede 35. Haftada başlamıştı ağırlıktan dolayı olduğunu söylemişti halada geçmedi birde üstüne batma basladi
Zynp44 Bizimmasalimiz__ aynen benim panik atağım var birde aşırı korkuyorum normalden o yüzden sezaryen istedim direkt.
Bizimmasalimiz__ Zynp44 hayırlısıyla alırsınız kucağınıza inşallah sağlıklı olsunda nasıl doğduğu pek önemli değil