Breeze1990 Merhaba kızlar, 27. haftadayım kan degerlerımın dusuk oldugunu soyledı doktor duzelmezsem serum takacagını soyledı 2 hafta sonra? basınıza geldımı nasıl yukseltılır?? ayrıca serum tkılan oldumu bence ılla fydası oluyordur
ikizleribeklerken Breeze1990 benim gebelik başından düşük çıkmıştı kan ilacı kullanmaya başladım çocuklar büyüdükçe ilacın pek faydası olması 28. Haftada takıldı 31 de kontrol gittim yükselmiş ama doğuma hazırlık tekrar takalım dedi doktorum cuma günü 2. Kez takılacak
QueenM77 ikizleribeklerken Bendede kansızlık var ferritin değerim 3 hemoglobin 12.6 çıktı. Şuan hamile değilim ama hamilelik düşünüyorum. Defalarca ilaç kullanmama rağmen yükselmedi. Bu değerlerle hamile kalınır mı ve kalınsa bile bi sıkıntı olur mu çok korkuyorum bende. Sizin ferritin ve hemoglobin değerleriniz kaç?
Elfs Breeze1990 ben de bu ilacı kullanıyordum başka bir doktor yazmıştı doktorum bu ilaç yeterli gelmiyor beğenmiyorum demişti ve ilacımı değiştirdi şuan feramat kullanıyorum günde 2 kere yaptı.
QueenM77 Bendede kansızlık var ferritin değerim 3 hemoglobin 12.6 çıktı. Şuan hamile değilim ama hamilelik düşünüyorum. Defalarca ilaç kullanmama rağmen yükselmedi. Bu değerlerle hamile kalınır mı ve kalınsa bile bi sıkıntı olur mu çok korkuyorum bende. Sizin ferritin ve hemoglobin değerleriniz kaç?
Fatmasvs QueenM77 ferritin 4 kan 11.4 benim şuan 25 haftalık da hamileyim ilaç kullanmıyorum henüz. Bende tek sıkıntısı uyku halsizlik yorgunluk. Bayılacak gibiyim. Tabi bu durum bundan mi kaynaklanıyor bilmiyorum
ikizleribeklerken QueenM77 benim en son hemoglobin 7.6 düşmüştü serumdan sonra 9a yakın bir sonuç çıktı ama benim ikiz gebelik olduğu için bu kadar düşüşün normal olduğunu söyledi doktorum benim ara ara Demir eksikliği falan oluyordu ama bu şekilde hiç düşmemişti. Aile hekimine bir danışın isterseniz konuyu onlar daha bilinçli yönlendirme yapıyorlar
1canibrahim Fatmasvs bence iyi bir doktora tekrar görünün. Bana önermedi düşük çıktığı halde. Şimdi 30 haftadayım aynı doktor dahiliyeyle görüş gerekirse takviye al diyor. Önceden önlem almanız daha iyi olur
DuYGuCk Bende şuan serum takıldı yatıyorum 36+6 haftalık 4 tane verdi 2si soruma katıldı şimdi ikisi sonra olacak bilmiyorum faydası olacakmi
Fatmasvs 1canibrahim geçen şeker yüklemesi için gittiğimde tekrar söyledim hemoglobin iyi biraz daha bekle dedi. Ama ben dayanamiyorum bayılacak gibi oluyorum başlayayım artık dedim öyle başladım. Yeni yeni kendime geliyorum. 25 haftayı uyuyarak uyku halinde geçirdim
Gamze3741 Bende 31 haftalık hamileyim ve kan değerim 9.1 çıktığı için serum takıldı yarın tekrar ölçüm yapılacak bakalım yükseldi mi doktorum bu değerlerin düşük olduğunu söyledi
1canibrahim Fatmasvs inan benimde öyleydi sağlık ocağındaki doktor düşük diyordu ilaç yazayım , kadın doğum doktorum gerek yok diyordu bende ona güvendim. Ama bugün kadın doğum doktorum kanın çok düşük dahiliye görülmen lazım dedi. Önceden alsaydım böyle olmazdı bence şidi 30. Hafta oldum belki de takviye verirler 😔
Gamze3741 1canibrahim hayır hayır acı falan yapmadı hiç korkma ilacı yazıyor reçete olarak eczaneden alıyorsun sonra onu normal serum olarak takıyorlar hiç bir yan etki yapmadı bende yarım saat sürdü zaten
Gamze251 ben de 20. haftada ikiz gebeyim kanım yaklaşık 1 aydır çok düşük 8.2 ydı ilaçlarla 8.7 oldu ama hala çok fazla çarpıntım ve halsizlik var yürüyecek mecalim yok. yarin serum takılacak ben de biraz korkuyorum bir sıkıntı olur mu bebeklere falan diye ama artık mecburuz tuvalete bile zor gider oldum.
1canibrahim Gamze3741 yaaa buna sevindim şuan. Çok tşk ederim sizlerede çok geçmiş olsun. Allahım sağlıkla kucağımıza bebişlerimizi almayı nasip etsin