Gulten5 Kolay olmadi tabiki suandada kolay degil dusundukce daha zor oluyor emin ol ben tevekkul ediyorum nasibimde varsa tasda tasisam dogar ama nasibimde yoksa pamuklardada yatsam kavusamam bu dusunce beni rahatlatiyor bir nebze surekli dusunursem kafayi yerim cunku o kadar paranayoklastimki afedersin surekli kendimi irdeliyorum lavabo ihtiyacımı gordukden sonra deli gibi acaba kan varmi yada parcami geldi diye kontrol ediyorum ama sonra silkeleniyorum diyorum kendine gel olumsuz dusunme sana tavsiyem seni oyalayacak mesgale bul yoksa benim gibi paranoyak olursun ve şunu hep dusun bebegin saglikliysa ve nasibinde varsa oyle veya boyle dunyaya gelir icini ferah tut lutfen benim gibi olmani kesinlikle istemem