7 aylık evliyim, ki bekarken de aynı şeyi yaşıyordum. Siyah pantolonlarımız makinede bir kaç yıkamada grileşiyor, bıktım artık gittim zaradan aldım 2 ayda gri oldu. Bosch marka kullanıyorum, deterjanda ariel kullanıyorum ne yaptımsa bir çözüm bulamadım ters çevirme, kapağını yıkama sonrasında temizleme vs fikri olan var mı ya 🤔