Ben yaptırmadım canım ama bunu tek balıma karar vermedim . 3 aylık ve 2 kez haftalık açlık tokluk şekerimi ölçtürdüm benim şekerim düşük çıkıyordu , Zaten düşük olduğu için yapılmaz dedi doktor …
Şeker yüklemesinin amaçlı vücudun yüksek şeker altın da tepkisini anlamak değerini ölçmek , ailen de varsa yada gebelik şekeri olusursa ona göre davranırsın , etrafımda yaptıranlar da hiç bir sıkıntı yaşayanı duymadım 🌸