Gzeemmm Merhaba arkadaşlar nasılsınız 🌼 bu gün ultrason a girdim Dr çok zor bir şekilde keseyi gördü ama kalp atışını duyamadım daha çok küçük dedi beni telaslandirdi bu durum sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi
Deletedmom7373700 Gzeemmm kaç haftalık ? Muhtemelen daha çok yeni olduğu için sadece kese gözükmüştür. İlerleyen haftalarda bebek ve kalp atısıda gözüküyor. Ben 7. Haftamda hem bebeğimi hemde kalp atışını gördüm. Henüz duymadım. Ama atıyordu. İlerleyen haftalarda görürsünüz korkmayın
Gzeemmm @"EHilalmom @"aylinpalaa doktor um 5 haftalık olduğunu söyledi evet sadece kese görüldü ve hemen bulamadı dr baya detaylı bakınca gördü
Mervektk1126 Gzeemmm benimde beş haftalıkken vajinal bakarak görüldü kesem korkmayın küçük daha benide kalp atışı için yarın çağırdı bakalım
Kaderrrrmtl Ben 6. Haftamda gitmiştim kalp atışını gösterdi belli oluyordu ama dinletmedi küçük diye sonra 9. Haftamda yine gittim bildiğin belli oluyor kalp atışı izlettiriyor ama küçük zararlı olabilir diye dinlettirmedi bize
Gulsurmeli Gzeemmm Evet bizde 5.haftada keseyi 7.haftada kalbini duymuştuk, genelde böyle oluyor sizinki de bu şekildedir büyük ihtimalle. Güzel haberler alın inşallah 🎈
Annesininportakali53 Gzeemmm kese gorundukten 2 hafta sonra kalp atisi duyulur kuzum telaş yapma ben 4+2 de gitti. Keseyi gördük 6+5 te tekrar gittim net bir şekilde bebeği ve kalp atışını gördük