hafsam_omerim benim de annemde vardı hamilelikten önce bende de yoktu ben erken farkettim ilk gebeliğim hemen doktora gidip test verdim açlık tokluk şekeri tokluğum 155 çıkmıştı 10. Haftamda şuan 26 hafta bitmek üzere şeker yüklemesi boş yere yaptrmadım zaten var diye dikkat edilmesi gerek bazılarında doğum olmadan geri kaybolurmus bazılarında da doğumdan sonra bitermiş dikkat edildiği sürece bende hala devam ediyor yediklerine dikkat et şeker kullanmamaya çalış ben kilo bile almadım pek