Minnacksevdack elfkara ben de uzun aramalar sonucu bayrama bunu aldım. Çokta tatlı oldu göbüşle 🙊 https://ty.gl/qrwa4c94lo
Elenafra elfkara defacto da çok güzel efil efil elbiseler var canım , ben öyle iki tane aldım, doğum sonrası da giyilebilcek elbiseler
Bebeto_aleyna elfkara[https://www.damlabutik.com.tr/madonna-yaka-poplin-elbise-mavi-4754](https://). Ben bu siteden 3 tane elbise aldım fiyatlarıda uygun piyasaya göre baka bilirsin bir sürü çeşit de var
Minnacksevdack elfkara 22 haftadayım göbeğim çok yok. 63 kiloyum şu an. O yüzden m beden aldım. İç göstermiyor, zaten altı bol. L bile olabilirmiş yani. 🌸
Minnacksevdack elfkara https://www.madamemoss.com/kahve-kolu-lastikli-cicek-desenli-elbise-8110-025 Bu elbiseyi de bayrama diye düşünerek aldım. Çok rahat kumaşı falan. Deseni ve rengi beğenmezsiniz belki 😇 ama kesimi tam hamileler için. Sayfasında var başka renkleri
Taricat Minnacksevdack ne kadar güzel zevkiniz var bu devirde böyle klass ve asil elbiseler tercih eden hanımları görünce gıpta ediyorum çok da asil duruyor bence güle güle giyin ☺️
Dlr48 Bebeto_aleyna bu cok ciciymıs gercekten ama kac haftalıksınız sımdı alsam sankı olmayacakmıs gıbı 73 kıloyum 28 haftadayım
Niyetim Bende madame mosstan piti kareli çok tatliş elbise aldım ve göbegim oldukçada genişler beli lastikli
Kbraataselim https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/XSIDE/kadin/Elbise/5779481/2356942 Ben bunu aldım L beden 65 kiloyum çok tatlı duruyor😍
Limonzeytin Bende arayış içindeyim lcw ve defacto mağazalarnda hamıle bölümleri azalmş sanki bulamadm bişiler😏😏 nettede beden sorunsalı yaşarım diye güvenemiyorm. Normalde l giyerdm şmdi xl alsammı bilmiyormki azda olsa göbeğim var … haftaya gezicem bakalm bılablrsem pantolom ve tayt biyere kadar çnkü😁😁😁
elfkara Ben normalde de hep yazin elbise giyen insanim simdi gercekten tayt giymekten bunaldim 😬🤣 e bi de bayram ahahah Limonzeytin
Nihan6 20+4 benim de henüz göbüş küçücük ama otururken pantolonlarımın düğmesi acıtıyordu. Ankarada yaşıyorum bayram için bir hamile butikten kot bahçıvan pantolon aldım çok rahat, esnek tavsiye ederim☺️ Lcw ve defactoda ben de bi şey bulamadım
elfkara Magazada zaten bir sey yok bence sezoj daha yeni acikdigi icin yeni geliyor ben asla bulamiyorum mağazada bir sey aksine daha cok fenalik basıyor 33haftalik oldukta 🤣 Nihan6
Bebeto_aleyna Nihan6 merhabalar bende ankarada yaşıylrum da bahçivan almam lazım hangi butikten aldınız